-אומנות-

קומיקס

הספרים שלנו

book cover

סיפור רחל המקראי בקומיקס מוזיקלי

רחל אמנו הייתה רועת צאן בבית אביה. יעקב ברח מארץ כנען לחרן כדי להימלט מזעמו של אחיו עשיו לאחר סיפור מכירת הבכורה והתאהב ברחל ממבט ראשון.
הדרך הנפתלת עד חתונתם מתוארת בהרחבה, וכך גם מעשי הרמאות של לבן, אבי רחל ולאה, והתחרות בין שתי האחיות. מכאן מתגלגלת העלילה עד הולדת בנימין, בנה השני של רחל, וחזרתם לארץ כנען. 
הקומיקס הרציני-אך-ההומוריסטי נכתב בעברית, צויר בעט שחור ודיו ניהונגה יפני. הסיפור המכונן הזה נמצא בספר בראשית פרקים כ"ט-ל"ה. הספר לרכישה בעברית\אנגלית. (הספר יצא לאור עצמאית)

קראו עוד…

חנה הנביאה כריכה

חנה הנביאה

הספר הוא המשך ישיר לסיפרי הראשון "סיפור רחל המקראי בקומיקס מוזיקלי"
הוא מביא נשים מרכזיות בתנ"ך שלא זכו להכרה לה הן ראויות בספרות. חנה הנביאה היא אימו של שמואל וסיפורה מופיעה בספר שמואל א' פרקים א'-ג'. חנה מתפללת תפילה שנענית ללדת ילד לאחר שנות עקרות רבות.
היא נשואה לאלקנה (שנחשב "איש אלוקים" כלומר אדם מוערך וקדוש בעם) בנוסף, אלקנה נשוי גם לאישה שנייה, פנינה, שמביאה לו ילדים. חנה שסובלת מ"צרתה" מתפללת תפילה נואשת לאלוקים שיזכה אותה בילדים. כאשר, כל המשפחה עולה לרגל למשכן בשילה, חנה נושאת תפילה ונודרת נדר שאם וכאשר יולד לה ילד, היא תיתן אותו לכוהנים, כדי שיהפוך לנזיר ל-ה' "ומורה לא יעלה על ראשו", כלומר, שערו לא ייגזז והוא יהיה משרת בקודש. וכך, לאחר זמן מה, תפילתה נענית והיא יולדת את בנה הראשון שמואל. ולאחר שהוא ניגמל ומפסיק לינוק, המשפחה עולה לרגל לשילה וחנה משאירה את שמואל כדי שישרת את עלי הכהן הגדול.

קומיקס שנותן ערך לימודי

שני הספרים יעזרו מאד לילדים בבה"ס יסודי ללמוד ולהבין תנ"ך. את הפרשה בספר בראשית על רחל אימנו בספר
סיפור רחל המקראי בקומיקס מוזיקלי
וגם את ספר שמואל א' ,סיפורה של חנה אימו של שמואל הנביא בספר
חנה הנביאה.
שני ספרי הקומיקס יצאו לאור בסטודיו חריבי. עריכה : יחיעם פדן
ללמוד תנ"ך באופן חווייתי וכייפי עם הספרים.

רוצים לשמוע הרצאה בנושא סיפרי קומיקס? להבין איך יוצרים ספר קומיקס?
אנו מציעים מגוון הרצאות לילדים ולמבוגרים

העבודות שלנו

ליחצו על התמונה לפרטים נוספים!

החתול שיודע לעוף ועוד קומיקסים